Avantaje pentru intreaga familie!

Coşul meu

0 produse: 0,00 lei

Ești la prima comandă?

Ultima actualizare: 01 martie 2017

 

Regulamentul programului de loialitate Walmark

Prin programul de loialitate definit mai jos, Walmark recompensează clienții înregistrați în magazinul online www.eWalmark.ro cu puncte de fidelizare. Punctele acumulate pot fi folosite exclusiv la obținerea de reduceri la cumpărarea de produse prin magazinul online www.eWalmark.ro

Programul de loialitate Walmark se aplică începând cu data de 10 iunie 2016.

Comenzile anterioare acestei date lansate prin intermediul magazinul online www.eWalmark.ro nu sunt incluse în acest program.

Clienții care sunt deja înregistrați în magazinul online www.eWalmark.ro și au efectat comenzi înainte de această dată vor primi puncte de fidelizare exclusiv pentru comenzile efectuate după data aplicării programului, dacă lansează comenzile prin intermediul contului personal www.eWalmark.ro

Clienții care nu erau înregistrați în magazinul online www.eWalmark.ro și au efectat comenzi înainte de această dată vor primi puncte de fidelizare dacă la următoarele comenzi sunt înregistrați în magazinul online www.eWalmark.ro și lansează comenzile prin intermediul contului personal www.eWalmark.ro

Clienții care au conturi pe alte site-uri operate de compania Walmark, inclusiv pe site-ul www.csw.ro și lansează comenzi prin aceste site-uri, nu sunt incluși în programul de loialitate.

 

1. Informații generale

Fiecare 1 punct de fidelizare este echivalentul 1 RON in momentul folosirii punctelor la plata produselor în magazinul www.eWalmark.ro

Punctele de fidelizare obținute nu pot fi preschimbate in bani.

Pentru fiecare produs Walmark comandat în magazinul online www.eWalmark.ro clientul va primi un număr de puncte de fidelizare în valoare de 6% din valoarea produsului comandat. Excepție fac produsele Nature Bounty comercializate prin intermediul magazinului online www.eWalmark.ro pentru care nu se acordă puncte de fidelizare.

Punctele de fidelizare obținute în decursul anului 2016 sunt valabile până la data de 31.12.2016 inclusiv. După expirarea acestei perioade, punctele de fidelizare acumulate până la data de 31.12.2016 inclusiv nu mai pot fi folosite. Similar, punctele de fidelizare obținute în decursul anului 2017 sunt valabile până la data de 31.12.2017 inclusiv. 

Clientul poate verifica în orice moment situaţia punctelor de fidelizare disponibile cât și numărul de puncte obținute la fiecare comandă accesând contul personal pe site-ul www.eWalmark.ro, prin autentificare cu adresa de email și parolă.

2. Condiții pentru obținerea punctelor de fidelizare

Punctele de fidelizare se acordă numai clienților care au creat un cont valid in magazinul online www.eWalmark.ro și folosesc acest cont pentru lansarea comenzilor. La achiziționarea de produse Walmark în magazinul online www.eWalmark.ro clientul va primi un număr de puncte în valoare de 6% din prețul final al produsului inclusiv TVA.

Dacă valoarea totala a comenzilor lansate prin magazinul online www.eWalmark.ro depășește 100 lei, clientul poate obține puncte de fidelizare și prin următoarele acțiuni:

  • La recomandarea magazinului către un prieten, dacă prietenul se înregistrează în magazinul online www.eWalmark.ro și lansează o primă comandă cu valoarea mai mică de 100 lei. În acest caz clientul primește 15 puncte de fidelizare. Dacă prima comandă făcută de prieten în magazinul online www.eWalmark.ro este mai mare sau egală cu 100 lei, clientul care a făcut recomandarea primește 30 puncte de fidelizare. Pentru validarea recomandării, persoana recomandată trebuie să întrunească simultan următoarele condiții:
    a) Să aibă numele, prenumele, adresa email și domiciliul diferit de persoana care face recomandarea
    b) Să aibă numele, prenumele, adresa email și domiciliul diferit de ceilalți clienți deja înregistrați în magazinul online www.eWalmark.ro.
    Daca aceste condiții nu se întrunesc simultan, puncte de fidelizare primite în urma recomandării sunt anulate. Anularea se face fără notificarea clientului și motivarea anularii.
    Compania Walmark își rezervă dreptul sa verifice fiecare recomandare inclusiv prin apel telefonic pentru a fi conformă cu prezentul regulament.
  • În urma unor acțiuni de promovare din partea magazinului, prin care magazinul acordă direct clientului un bonus în puncte de fidelizare
  • În urma anulării unei comenzi în care s-au folosit la plată punctele de fidelizare acumulate anterior

Punctele de fidelizare aferente unei comenzi vor fi disponibile în contul clientului doar în momentul in care suma achitată pentru comandă intră în contul Walmark astfel:

  • Instant pt comenzile plătite online cu card,
  • 5 zile lucrătoare pentru comenzile on line achitate ramburs

Exemple de calcul pentru acordarea de puncte de fidelizare:

  • Pentru comanda unui produs în valoare de 64 Lei clientul va primi 4 puncte de fidelizare în cont
  • Pentru comanda unui produs în valoare de 99 Lei clientul va primi 6 puncte de fidelizare în cont

 

3. Condiții pentru anularea punctelor de fidelizare obținute

Punctele de fidelizare obținute vor fi anulate prin următoarele acțiuni:

  • La 31.12.2017, dacă punctele respective nu au fost cheltuite în totalitate până la data respectivă
  • La anularea, returnarea sau refuzarea unei comenzi pentru care punctele de fidelizare au fost deja acordate
  • La recomandarea unei persoane care nu întrunește condițiile punctului 2 din prezentul regulament
  • Compania Walmark își rezervă dreptul de a verifica modul de obținere a punctelor de fidelizare și de anulare a punctelor care sunt obținute prin proceduri care fraudează clauzele prezentului regulament. Anularea punctelor fraudulos obținute se face fără notificarea clientului și motivarea anularii.

 

4. Condiții pentru plata produselor folosind punctele de fidelizare acumulate

Punctele de fidelizare obținute pot fi cheltuite exclusiv în magazinul online www.eWalmark.ro pentru achiziția de produse Walmark. Punctele nu pot fi folosite pentru achitarea taxelor de livrare, în cazul în care acestea există.

Pentru a putea folosi punctele de fidelizare este necesar ca în contul clientului să existe puncte în valoare de minim 1 RON.

Punctele de fidelizare sunt purtatoare de TVA.

Clientul nu este obligat să folosească toate punctele de fidelizare din contul personal pentru a obține o reducere la comandă. Prin sistemul pus la dispoziție clientul are posibilitatea de a folosi exact numărul de puncte dorit. Punctele folosite se echivalează cu o sumă întreagă, fără zecimale.

 

5. Alerte privind situația punctelor de loialitate

În urma fiecărei tranzacții (comandă, recomandare etc.) care a implicat puncte de fidelizare, clientul va fi notificat automat prin email asupra situației punctelor de fidelizare rezultate din tranzacție, tipul tranzacției, suma și data expirării punctelor de fidelizare.

De asemenea clientul va fi notificat automat prin email în fiecare lună privind situația punctelor din contul său.

Notificările prin email sunt activate automat la crearea unui cont în magazin și pot fi dezactivate manual din contul personal, în secțiunea “Bonusul meu în puncte”.

Compania Walmark nu-și asumă nicio responsabilitate cu privire la livrarea notificărilor în căsuța email a clientului. Clientul este de acord că responsabilitatea verificării situației punctelor de fidelizare îi aparține exclusiv și nu poate face companie Walmark responsabilă pentru notificările transmise și nelivrate din motive indiferent de voința companiei Walmark: clientul are sistemul informatic virusat, clientul are căsuță poștală indisponibilă, clientul sau sistemul clientului a catalogat mesajul ca spam sau orice alte situație care impiedică recepția mesajelor email transmise de compania Walmark.

 

6. Situația punctelor de fidelizare la zi

Clientul poate verifica în orice moment situaţia punctelor de fidelizare disponibile, cât și numărul de puncte obținute la fiecare comandă plasată accesând contul său de client pe site-ul www.eWalmark.ro.

Pentru informaţii suplimentare despre acest program de loialitate sau despre situația punctelor de fidelizare vă rugăm să ne contactați și prin telefon la 0 800 800 279 (apel gratuit în reţeaua Telekom), de Luni până Vineri intre orele 8:30-17:00

 

7. Litigii

Eventualele divergenţe apărute între Walmark şi participanţii la prezentul Program de loialitate se vor rezolva pe cale amiabilă

 

8. Alte prevederi ale programului de loialitate Walmark

Compania Walmark îşi rezervă dreptul de a modifica prezentul Program de loialitate. Orice modificare survenită pe perioada desfăşurării Programului va intra în vigoare după afişarea pe site-ul www.eWalmark.ro

În cazul în care compania Walmark constată că un participant nu a îndeplinit şi/sau nu a respectat condiţiile stipulate în Regulamentul Programului de loialitate, îşi rezervă dreptul de a suspenda oricând drepturile şi beneficiile ce revin participantului, fără alte despăgubiri sau plăţi.

Compania Walmark poate suspenda sau opri programul de loialitate fără o notificare prealabilă.