Ultima actualizare: 31 martie 2016

Acceptarea termenilor și condițiilor

Folosirea (vizitarea sau cumpărarea produselor) acestui site ( ), implică acceptarea acestor termeni și condiții. Walmark România SRL va înștiința utilizatorii prin afișarea schimbărilor pe acesta pagină fără a fi obligată să înștiințeze în scris sau individual utilizatorii anteriori de aceste modificări. Folosirea în continuare a site-ului constituie un răspuns afirmativ de acceptare a modificărilor aduse.

Site-ul online este operat de

Walmark România SRL
Sediul social: Str. Fecioarei nr. 7, București, sector 2
Tel: 021 212 27 23; Fax: 021 210 77 64
E-mail: info@walmark.ro

J40/4669/1997
RO9518767
IBAN: RO88RNCB0092130434570001
Banca: BCR- sucursala Universitate

Conținutul site-ului

Elementele de identificare și operare ale site-ului (imagini, texte, simboluri, elemente de grafică, programe, baze de date) și datele de identificare ale produselor oferite spre vânzare (imagini, texte, simboluri) - sunt proprietatea Walmark România SRL și a furnizorilor săi și sunt apărate de legea pentru protecția drepturilor de autor. Folosirea fără acordul companiei Walmark România SRL a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepsește conform legilor în vigoare. Dumneavoastră, ca utilizator sunteți pe deplin acord cu cele de mai sus.

Sunteți de acord și acceptați că, fără nici o notificare prealabilă, putem șterge sau adăuga orice informație pe site, întrerupe orice activitate pe site sau putem arhiva din conținutul sitelui, iar în cazul în care se fac referiri la alte site-uri nu garantăm și/sau confirmăm sub nici o formă tipul de informație pe care îl veți găsi pe aceste site-uri. Rămâne la aprecierea dumneavoastră dacă vizitați sau nu aceste site-uri sau luați sau nu în considerare informația găsită acolo.

Prelucrarea și utilizarea datelor cu caracter personal

Accesând acest site utilizatorul este de acord ca Walmark România SRL să prelucreze datele sau informațiile cu caracter personal, manifestându-și acordul pentru următoarele:

- procesarea comenzilor sau cererilor transmise,
- înregistrarea pe site și abonarea la newsletter exprimă acordul de primire de mesaje comerciale conform legilor în vigoare,
- soluționarea cererilor, întrebărilor sau a reclamațiilor transmise
- realizarea studiilor de piață și de produs și marketingul produselor și al serviciilor Walmark România SRL,
- alocarea sau oferirea unor eventuale recompense, reduceri sau beneficii.

Walmark România a obținut dreptul de a colecta, procesa, păstra, distribui informații cu caracter personal și de a furniza bunuri și servicii prin intermediul vânzărilor directe având nr. de notificare 1384 respectiv 2347, înregistrate la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării datelor cu Caracter Personal conform legii 677/2001.

Scopul colectării datelor este informarea utilizatorilor privind situaţia contului de client, informarea clienţilor privind evoluţia şi starea comenzilor, evaluarea produselor şi serviciilor oferite, pentru reclamă, marketing şi publicitate, statistică.

Walmark poate notifica utilizatorii privind ofertele curente prin newsletter, şi poate trimite felicitari, cupoane cadou, mostre sau alte mesaje speciale.

Completând formularul de comandă sau de înscriere sunteţi de acord ca datele dumneavoastră să fie stocate de către Walmark România și transferate către Walmark Cehia, locaţia în care se regăseşte serverul central pentru stocarea informaţiilor.

Conform Legii nr. 677/2001, beneficiaţi de dreptul de acces, de intervenţie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale şi dreptul de a vă adresa justiţiei. Totodată, aveţi dreptul să vă opuneţi prelucrării datelor personale care vă privesc şi să solicitaţi ştergerea datelor cu excepţia situaţiilor prevăzute de lege. Pentru exercitarea acestor drepturi, ne puteţi adresa o cerere scrisă, datată şi semnată la adresa: Strada Fecioarei, nr. 7 , sector 2, Bucureşti.
Dacă unele din datele despre dumneavoastră sunt incorecte, vă rugăm să ne informaţi cât mai curând posibil.

Politica de utilizare cookie-uri

Acest site folosește cookies pentru a-ți oferi o experiență cât mai plăcută. Continuarea navigării implică acceptarea lor. Mai multe detalii

Acces și înregistrare ca membru

Pentru a va înregistra pe site-ul ca membru, trebuie să:

  • Furnizaţi date adevărate, exacte şi complete despre dumneavoastră, aşa cum cere formularul de înregistrare al site-ului.
  • Menţineţi si innoiţi, atunci cand situaţia o cere, datele de înregistrare pentru a fi adevărate, exacte şi complete.

Prin înregistrarea ca membru veţi fi solicitat să alegeţi o parolă.

Promoții și concursuri

Promoțiile și concursurile care se desfășoară pe site respectă regulamentele create de Walmark România. Acestea sunt aduse la cunoștință utilizatorilor prin intermediul site-ului propriu, prin mesaje de poștă electronică sau poștă. Promoțiile prezentate sunt valabile în perioda de timp menționată, iar în cazul în care nu se menționează o perioda de timp, acestea sunt valabile în limita stocului disponibil. Walmark România își rezervă dreptul de a întrerupe sau anula o promoție în orice moment, fără nici o notificare prealabilă.

Comenzi de produse

Puteți întocmi comenzi de produse prin formularul de comandă sau telefonic. După comandă, veți primi o confirmare de comandă prin email în care veți avea detaliat produsele comandate și datele personale. Dacă observați o eroare în comanda dumneavoastră va trebui să ne contactați imediat. Dacă aceasta nu se întâmplă, înțelegem că acceptați detaliile comenzii (prețuri, produse, date de livrare sau facturare etc) așa cum sunt ele scrise. Sunt acceptate doar comenzi din partea persoanelor fizice.

Livrarea prin curier rapid

livrează produsele gratuit prin curier rapid pentru comenzile plătite online cu cardul sau comenzile cu valoare de minim 40 lei. Dacă adresa de livrare nu se află în zona de acoperire a serviciului de curierat rapid, livrarea produselor se face gratuit prin Poșta Română. Comenzile plătite online cu cardul sunt livrate gratuit prin curier rapid indiferent de valoarea comenzii și locația adresei de livrare.

Livrarea prin curier rapid se face exclusiv pe teritoriul României.

Comenzile prin curier rapid se livreaza în termen de 2 zile lucrătoare de la înregistrarea şi confirmarea lor. Acest termen este orientativ, el putând fi modificat din motive independente de voinţa Walmark.

Livrarea prin Poșta Română

livrează produsele gratuit prin Poșta Română indiferent de valoarea comenzii. Livrarea se face exclusiv pe teritoriul României.

Comenzile prin Poșta Română se livreaza în termen de 3-5 zile lucrătoare de la înregistrarea şi confirmarea comenzii și se vor ridica de la oficiul poștal. Termenul de livrare este orientativ, el putând fi modificat din motive independente de voinţa Walmark.

Plata comenzilor

Plata comenzilor se face prin ramburs sau prin plată cu cardul online.

Plata ramburs se va face în momentul primirii coletului de la curier. Coletele trimise prin poștă şi neridicate în termen de 10 zile de la oficiul poştal vor fi returnate automat de către poştă.

Plata online cu cardul se face prin intermediul unui sistem securizat asigurat de PlatiOnline.ro. Toate comenzile plătite cu cardul online sunt livrate automat prin curier rapid.

PlatiOnline

Vezi aici cardurile de credit și debit prin care se poate efectua plata.

Metode de plata   

Condiții de returnare

Conform OUG 34/2014 "Consumatorul are dreptul să notifice în scris profesionistul completand cererea cu datele de la punctul B din Anexa la OUG 34/2014 că renunţă la cumpărare, fără penalitaţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului".

Astfel, consumatorul are dreptul ca, în termen de 14 zile de la primirea produselor comandate şi plătite, să notifice în scris Walmark România, asupra deciziei sale de a renunţa la produsele comandate, fără obligativitatea invocarii unui motiv anume. Walmark România are obligaţia să returneze în termen de 14 zile contravaloarea produselor comandate, dacă acestea au fost achitate, in conformitate cu dispozitiile art. 13 din OUG 34/2014.

Clienţii vor returna produsele achiziţionate şi plătite, în ambalajul original, în termen de 14 zile de la primire fără invocarea unui motiv anume. Suma înapoiată include doar valorea produselor returnate.

Modificarea sau anularea unei comenzi

Dacă doriți să modificați parțial produsele din comandă sau să adaugați, modificați adresa de livrare vă rugăm să ne contactați precizând numărul și data comenzii.

Comenzile pot fi anulate la solicitarea clientului, folosind formularul de contact. Solicitarea va fi procesată în timpul programului de lucru. În momentul anulării unei comenzi achitate cu card online, banca emitentă va debloca suma blocată în contul clientului în termen de 1-30 de zile, în funcție de politica acesteia.

Litigii

Prin accesarea acestui site, utilizatorul acceptă că acest contract și orice litigiu legat de el sunt guvernate și interpretate în concordanță cu legile României, iar utilizatorul admite să se supună juridstictiei instanțelor judecătorești.

Orice conflict apărut între Walmark România și utilizatori se încearcă a fi rezolvat pe cale amiabilă între cele două părți la sediul Walmark România. În cazul în care acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale românești din acest domeniu.

Aducerea la cunoștința Walmark România despre neregulile constatate de cumpărator trebuie să se facă în scris sau prin email. Acesta trebuie să mentioneze ceea ce a constatat și să păstreze produsul la care face referire pentru a putea fi analizat și după caz înlocuit.

Soluționarea litigiilor

Pentru soluționarea litigiilor vă rugăm să ne contactați prin email la adresa info@walmark.ro sau folosiți plaforma SOL de soluționare a litigiilor.